Urdu Manzil


Forum
Directory
Overseas Pakistani
 

سلمیٰ اعوان

 
 

محترمہ سلمیٰ اعوان صاحبہ کا دلچسپ سفر نامہ

میرا گلگت وہنزہ

سلمیٰ اعوان کے فن میں ایک ایسا سحر ہے کوئی ایسا جادو ہے جوپڑھنے والے کو اپنی گرفت میں لے لیتاہے اور اسے آخر دم تک جکڑے رکھتا ہے۔ سلمیٰ اعوان کے ہاں مشاہدے کی اتنی خوفناک گہرائی ہے کہ جو بھی کردار ان کے سامنے آتاہے اس کے ظاہری خدوخال سے زیادہ وہ اس کے باطن کا ایسا ایکس رے لیتی ہیں کہ کوئی رگ کوئی نس کوئی ورید پوشیدہ نہیں رہتی۔ انسانی کرداروں کے علاوہ مناظر و ماحول کی تصویر کشی میں بھی مشاہدے کا یہ کمال ملتا ہے۔ اور یہ ایک ایسی خوبی ہے جس کی ہمارے ادب میں صرف ایک مثال راجندر سنگھ بیدی ہی کی پیش کی جا سکتی ہے۔

سلمیٰ کا اسلوب رواں پر کشش شگفتگی اور اخلاص لیے ہوئے ہے۔ ان کے سفر نامے میرا گلگت و ہنزہ میں قدم قدم پر اپنایت و محبت کا جو اظہار تحریر کے ایک ایک لفظ سے چھلکا پڑتا ہے اس نے سفر نامے کو ادب پارہ بنا دیا ہے۔ یہ ادب پارہ اردو کی سفر نامہ نگاری کی تاریخ میں مدتوں روشنی کے مینار کا کام کرتا رہے گا۔

احمد ندیم قاسمی

 

پیش لفظ

سفرنامہ نگاری میں تھامس جے کرومبی نے مجھے بہت متاثر کیا ہے۔ ادب کی اس صنف کو اس نے اپنے منفرد اسلوب سے ایک نئی اور انوکھی جہت دی ہے۔ ابن بطوطہ کو میں نے کرومبی کے حوالے سے پڑھا۔ سچی بات ہے۔ اس عظیم سیاح کی چوالیس ممالک پر پھیلی سیاحت نے مجھے سحر زدہ کر دیا تھا۔

ایڈونچر سے معمور دونوں سیاحوں کی پر آشوب سیاحت چودھویں اور بیسویں صدی کے تہذیبی موازنے قرون وسطیٰ اور وسط ایشیا کے افسانوںی شہروں کی داستانیں۔

میں دنوں نہیں مہینوں مضطرب رہی۔ وسائل اور حالات کی کم مائیگی نے مجھے تڑپائے رکھا۔

اے کاش میں کرومبی کی سفری ساتھی بن سکتی۔ مردان خانوں سے آگے زنان خانوں کے دروازوں کے بند پٹ دھڑ سے کھول کر اندر جا گھستی اس زندگی کی جھلک دیکھتی اور اس پر لکھتی کہ جس کے بغیر تہذیبی تاریخ ادھوری رہتی ہے۔

پاکستان کے شمالی علاقہ جات پر لکھنے کے لئے میں گھروں کے بند دروازے کھول کر بہت اندر جا گھسی تھی۔

آج کا نقاد اگر سچائی کا دامن ہاتھ سے نہ چھوڑے تو کتاب میں تہذیبی خوشبو کے ساتھ ساتھ ایک کٹھن اور ایڈونچر سے معمور سفر کی دستاویزی شہادت اسے ملے گی۔

ہاں مگر کل کا نقاد اس دور کی مخصوص مہک اور سچائی کی زیادہ بہتر طریقے سے گواہی دے گا۔ سلمیٰ اعوان

میرا گلگت وہنزہ

 

Blue bar

CLICK HERE TO GO BACK TO HOME PAGE